Followers

CRABSTIK POPIA @ POPIA KETAM

CRABSTIK POPIA @ POPIA KETAM
HOMEMADE BY MAMALYNA :: UTK ORDER, BOLEH CALL ME 017-6293472

Thursday 1 April 2010

Hadiah Misteri Barang ELKEN

Hadiah Misteri Barang ELKEN
BY

Kenapa saya nak Hadiah Misteri Barang ELKEN?

ELKEN telah lama ai tau kewujudannya, tau pun coz my ofismate pakai barang dari ELKEN, tak salah saya cam slimming tea, tue pun dah lamaaaaaa sangat2.....tp saya tak penah guna barangan ELKEN nie, so jika saya menang Hadiah Misteri tue, iniler firsttttt time saya menggunakannya... Setahu saya, Barangan ELKEN nie barangan kesihatan tuk badan dan keluarga.... Jika saya menang dan barangan misteri tue leh digunakan untuk satu keluarga, saya akan sharekan kebaikan dan khasiat barangan itu untuk keluarga saya...

nak join, bleh klik SINI
tarikh tutup 15.4.2010

No comments:

Post a Comment