Followers

CRABSTIK POPIA @ POPIA KETAM

CRABSTIK POPIA @ POPIA KETAM
HOMEMADE BY MAMALYNA :: UTK ORDER, BOLEH CALL ME 017-6293472

Saturday 20 March 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..
BY

Jika saya diberi RM100....saya akan gunakan duit ini untuk 2 perkara penting bagi anak saya untuk kegunaan sebulan iaitu :-

* 2 beg pampers drypers yang berharga RM30 = RM60
** 2 peket susu fearnleaf yang berharga RM20 = RM40
TOTAL = RM100!!!!

nak join, bleh klik SINI
tarikh tutup 30.04.2010

3 comments:

  1. Wah..betul² dimanfaatkan..
    BTW, good luck..tQ join..

    ReplyDelete
  2. Hello Blogger!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete