Followers

CRABSTIK POPIA @ POPIA KETAM

CRABSTIK POPIA @ POPIA KETAM
HOMEMADE BY MAMALYNA :: UTK ORDER, BOLEH CALL ME 017-6293472

Wednesday 3 March 2010

Bunga Kesidang Giveaway - Tupperware Percuma

Bunga Kesidang Giveaway - Tupperware Percuma
BY

Mainly sponsored by

AZAM/PERUBAHAN/MATLAMAT YG ANDA MAHU LAKSANAKAN DI 2010
Matlamat utama saya ialah untuk tukar tempat kerja pada tahun 2010 ini. Kenapa? Sebab saya dah berkhidmat di pejabat ini selama 8 tahun dari mula2 saya kerja di sektor awam. Saya rasa, sudah tiba masanya untuk saya beralih angin dan cuba berkhidmat di pejabat baru dengan suasana yang baru dan kawan2 yang baru.... Disebabkan kenaikan jawatan saya baru2 ini, so saya kena hold dulu untuk hantar surat mohon tukar saya sehingga saya sign opsyen dan sah dalam jawatan yang baru nanti....Insya allah, semuanya berlaku di dalam tahun 2010

LANGKAH-LANGKAH/USAHA/STRATEGI
*Sign borang opsyen
** Tunggu sah jawatan
*** Terus hantar surat mohon tukar

Semoga segalanya dipermudahkan....amin

nak join, bleh klik SINI
tarikh tutup 14.3.2010

1 comment: